h1

SHINING, astăzi cu Adevărul!

noiembrie 11, 2010

Astăzi, împreună cu ziarul Adevărul, a fost publicat SHINING, de Stephen King. Face parte din colectia 101 de cărţi de citit într-o viaţă, despre care v-am vorbit mai demult.

Romanul spune povestea lui Jack Torrance, un scriitor alcoolic, care devine posedat de propriile năluci. „Shining” a fost ecranizat în 1980, în regia lui Stanley Kubrick, cu Jack Nicholson în rolul lui Torrance.

Îi îndemn pe fanii lui Stephen King, dar şi pe cei doritori să afle de ce este supranumit autorul Regele Horror-ului, să cumpere acest volum la preţul foarte bun de 12,99 lei.

8 comentarii

  1. Îmi aduc aminte când a apărut cartea la Nemira – aveam vreo 10 anişori, o ţineam în bibliotecă şi mi-era frică să o citesc! 🙂 Mă bucur că a apărut!


  2. Din pacate pentru mine, l-am descoperit tarziu pe King. Am luat volumul de la Adevarul si sunt foarte multumit, mai ales ca e traducerea de la Nemira.


  3. […] Paranoia si diverse. Dragonii Heorot – Larry Niven, Jerry Pournelle, Steven Barnes Bookspot. SHINING, astăzi cu Adevărul! Dark Wolf’s Fantasy Reviews. E-zine spotlight – […]


  4. […] Se aşteptau ca Ada să aibă dreptate: Alex, Andra, Andrei, Suzy, Alex, Caius, CrissDinu, Geocer, Ivona, Kate, Lala, Nice, Oana, Oty, Răzvan, Shauki, Silvana, Silvia, Vania şi Vlad. […]


  5. Foarte tare cartea (cel putin varianta in engleza, nu mai am incredere in traduceri). Joey avea dreptate sa o tina in frigider 🙂 N-am putut dormi paba n-am terminat-o, si vreo 2 nopti dupa aia.


  6. […] Dornici să ia parte la concurs: Alex, Andra, Andrei, Suzy, Alex, Caius, CrissDinu, Geocer, Ivona, Kate, Lala, Magykhurin, Nice, Oana, Oty, Răzvan, Shauki, Silvana, Silvia, Vania şi Vlad. […]


  7. […] Doresc să se comporte ca Anca cu mătuşa lor: Alex, Ada, Andrei, Suzy, Alex, Caius, CrissDinu, Geocer, Ivona, Kate, Lala, Magykhurin, Nice, Oana, Oty, Shauki, Silvana, Silvia, Vania şi Vlad. […]


  8. […] Dornici să ia parte la concurs: Alex, Andra, Andrei, Suzy, Alex, Caius, CrissDinu, Geocer, Ivona, Kate, Lala, Magykhurin, Nice, Oana, Oty, Răzvan, Shauki, Silvana, Silvia, Vania şi Vlad. […]



Lasă un comentariu