h1

Nemira vă oferă SFIDAREA!

noiembrie 18, 2009

Cine nu şi-ar dori să câştige una dintre cele bune cărţi ale anului, continuarea Jocurilor Foamei, de Suzanne Collins? Volumul SFIDAREA, de Suzanne Collins, poate fi al vostru!

Luaţi parte la HungerFEST, cel mai nou eveniment organizat de editura Nemira!

Tot ceea ce trebuie să faceţi este să trimiteţi un scurt e-mail la vladbookspot@yahoo.com în care să răspundeţi la următoarea întrebare: cine a afirmat Am fost atât de obsedată de Jocurile foamei, încât am continuat să citesc şi la restaurant, discret, ascunsă sub masă!” ?

În e-mail, precizaţi numele şi adresa completă la care vreţi să fie trimis premiul.

Cartea va ajunge la primii participanţi care răspund corect (termen limită: 23 noiembrie)! SUCCES!

Katniss şi Peeta au câştigat împreună sângeroasele Jocuri ale Foamei, sfidând pentru prima oară în istorie regulile impuse de Capitoliu. Reveniţi în Districtul 12, după toate încercările înfruntate, convinşi cǎ au câştigat o viaţǎ sigurǎ şi decentǎ pentru ei şi familiile lor, sperǎ cǎ va urma o lungǎ perioadǎ de pace. Dar, în timp ce Katniss şi Peeta parcurg obligatoriul Tur al Învingǎtorilor, apar zvonuri despre o revoltǎ printre locuitorii districtelor. Iar în ochii conducǎtorilor, ei sunt sursa acestei rebeliuni. Dacǎ nu vor reuşi să convingă naţiunea Panemului cǎ sunt în continuare îndrǎgostiţi nebuneşte, consecinţele ar putea fi dezastruoase…

5 comentarii

  1. Nu pot participa. Deja mi-am comandat-o de pe site-ul Nemira.


    • Pacat, vezi si tu daca nu poti anula comanda.


      • eu nu am mai trimis adresa pt k o ai deja . trebuie sa o mai trimit??


      • Nu trebuie.


      • Nu o mai pot anula… Azi mi-a ajuns deja la posta.



Lasă un comentariu