h1

Copertă pentru Poveştile Vraciului:Vrăjitoarele!

Martie 15, 2010

O veste bună pentru fanii Cronicilor Wardstone! Poveştile Vraciului- Vrăjitoarele apare şi la noi în aprilie, iar coperta, după cum se vede, va fi in stil clasic. Deocamdată nu am prea multe informaţii, însă sper ca mâine să aflu mai multe. Până atunci, vă las să îmi spuneţi ce părere aveţi: vă place mai mult coperta asta, sau cea din UK, de mai jos? Mie îmi place mai mult cea din UK , însă mă bucur că toate cărţile vor avea acelaşi aspect până la urmă.

Sursa: Shauki via LedaBooks.

8 comentarii

  1. Daca toata seria ar fi fost cu copertile din UK ar fi fost foarte fain.Dar cum nu sunt,imi place mai mult cea de la noi si ma bucur ca nu au schimbat-o.Ar fi aratat ciudat 6 de un fel si restul diferite.Oricum abia astept sa apara!


  2. Ma bucur ca apare cartea da ma asteptam sa apara cu o coperta mai speciala asa cum arata acum zici ca ii vol 7 .


  3. Macar nu apare Vraciul pe coperta, deci tot e mai speciala. Oricum, o sa arate mai bine in biblioteca, langa celelalte, asa 🙂


  4. Intr-adevar copertele noi din UK sunt mai bune dar si eu ma bucur ca va ramane in stil clasic. mikaella are dreptate ar fi arat ciudat sase de un fel si restul diferite.


    • Da, eu o am si in stilul celalalt in engleza, si chiar arata ciudat 🙂


  5. Ai dreptate Vlad.


  6. Asta este cartea a7-a din Cronicile Wardstone?Parca trebuia sa se numeasca Cosmareul Vraciului.


    • Nu este cartea a saptea, e un fel de carte separata de celelalte, insa despre acelasi univers.



Lasă un răspuns

