h1

LUPTA (Jurnalele Vampirilor, volumul 2), în curând la Leda!

Februarie 20, 2010

Doar ce am văzut siteul de precomandă al volumul 2 din Jurnalele Vampirilor, de L.J. Smith, intitulat LUPTA. Coperta este la fel de frumoasă ca şi cea a primului volum, TREZIREA. Parcă nici nu am apucat bine să aflu de această serie că editura Leda scoate al doilea volum. Chiar m-am mirat că s-au mişcat aşa de rapid.

În liniştitul orăşel Fells Church lucrurile se precipită Damon este mai nerăbdător şi mai hotărât ca oricând s-o facă pe Elena partenera lui, Regina Întunericului. Elena, tot mai vulnerabilă, se confruntă cu uneltirile lui Caroline şi ale lui Tyler, în vreme ce Stefan înţelege că trebuie să-şi calce jurămintele şi să-şi înfrunte pe viaţă şi pe moarte fratele. Dar povestea ia o întorsătură neaşteptată…

Lupta este tradusă de Liviana Tane, are 256 de pagini, format 12×20 cm şi este cartonată. Va fi disponibilă la un preţ de 38,90 lei, sau cu o reducere până la 29,17 lei pe siteul de precomandă.

Sper că le-am făcut o bucurie fanilor acestei serii!

2 comentarii

  1. una dintre cele mai frumoase si dragute carti… numai cuvinte de lauda… imi plac chestiile cu vampiri si alte lucruri
    azi am terminat de citit „Trezirea” si maine, o rietena imi va a duce „Lupta” abia astept🙂 Si inca o data… Numai cuvinte de lauda🙂



Lasă un răspuns

