h1

Percy Jackson şi Olimpienii: Hoţul Fulegerului

Februarie 10, 2010

Actualizare: am fost la cinema şi am văzut filmul (deşi iniţial voiam să aştept să citesc mai întâi cartea ce întârzie să apară). Cu toate că pe alocuri mi s-a părut prea hollywoodian, mi-a plăcut şi vă îndemn şi pe voi să îl urmăriţi! Cam rar îl vezi pe Pierce Brosnan în rol de centaur :). Mi-a plăcut şi interpretarea lui Steve Coogan, care a avut rolul lui Hades. Mi s-ar fi părut mai reuşit dacă acţiunea nu se desfăşura în America, ci în Grecia modernă. Mitologia grecească nu are  nicio legătură cu America. Sunt curios cum e cartea, am aşteptări mari.

Luna asta e luna lui PERCY JACKSON! Se lansează în cinematografe filmul Percy Jackson şi Olimpienii: Hoţul Fulgerului, iar în librării cartea cu acelaşi nume, scrisă de Rick Riordan.

Sinopsis:

Numele meu este Percy Jackson, până acum câteva luni am fost elev într-o şcoală privată pentru copiii cu probleme din New York. Sunt eu un copil cu probleme? Da, cred că poţi să spui asta…
Credeţi că faptul că zeii greci sunt vii şi trăiesc în America este o problemă?
Credeţi că a fi nr.1 pe lista celor mai urmăriţi de zei este o problemă?
Şi credeţi că descoperirea faptului că eşti singurul semi-zeu care poate opri războiul zeilor este o problemă?

Dacă Percy ratează misiunea, uitaţi de probleme – lumea va deveni terenul de joacă al lui Hades…

Cartea va apărea la editura RG Publishing în traducerea Anei Filimon la un preţ de 35 de lei, copertă softcover, 315 pagini.

Cât despre film, eu cred ca merită văzut, având o distribuţie promiţătoare (Pierce Brosnan, Sean Bean, Uma Thurman, Steve Coogan, Logan Lerman), nişte efecte speciale grozave, tehnologie CGI şi un subiect foarte captivant.

Filmul va rula în următoarele cinematografe:

  • Hollywood Multiplex- Mall Vitan
  • Movieplex- Plaza România
  • Odeon Cluj- Polus Center Cluj
  • Cityplex Bucuresti- City Mall
  • Cinema City Cotroceni- Afi Palace
  • Cinema City Timişoara- Iulius Mall Timisoara
  • Cinema City Piteşti- Euro Mall
  • Cinema City Cluj- Iulius Mall Cluj
  • Cinema City Iaşi- Iulius Mall Iasi
  • Light Cinemas- Liberty Center
  • Lotus Oradea- Lotus Mall
  • Cinema Pro
  • Starplex- Iris Mall.
  • Cityplex Constanţa- Tomis Mall

Ce părere aveţi de această nouă serie şi despre film?


One comment

  1. filmul e super tare l-am vazut dar de carte nuj nik. n-am citit-o



Lasă un răspuns

