h1

Jurnalele Vampirilor, volumul I – TREZIREA, în curând în librării!

februarie 2, 2010

Noi veşti despre Jurnalele Vampirilor! Primul volum, TREZIREA, se va găsi în librării după 12 februarie şi deja poate fi precomandat online cu o reducere de 25% de aici. TREZIREA este tradusă din limba engleză de Mirella Ascente, are 288 de pagini (cartonată) şi va costa 39,99 lei.

În primul rând, puteţi citi aici un fragment din primul volum. Sinopsisul şi încă nişte informaţii mai jos…

Un triunghi amoros mortal străbate timpul, din Florenţa sfârşitului de veac cincisprezece până într-un orăşel american din zilele noastre — povestea iubirii adolescentine între doi fraţi vampiri şi frumoasa fată împărţită între dragostea lor.

ELENA

Fata cu ochi albaştri de nestemată şi păr de aur, întotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice băiat îşi doreşte.

STEFAN

Distant şi misterios, pare să fie singurul  băiat care îi poate rezista Elenei, deşi încearcă din răsputeri să o apere de ororile trecutului său tragic.

DAMON

Sexy, periculos şi mânat de dorinţa de a se răzbuna pe Stefan, fratele pe care îl  învinuieşte că l-a trădat. Hotărât să o aibă pe Elena, e în stare să omoare pentru ea.

Povestea seriei Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith începe în Italia renascentistă, când fraţii Damon şi Stefan Salvatore se îndrăgostesc de o frumoasă vampiriţă numită Katherine. Iubindu-i pe amândoi, Katherine alege să se sinucidă, iar cei doi rămân neconsolaţi şi duşmani pe veci, căci şi ei au devenit nemuritori.

Câteva secole mai târziu, povestea se repetă. Cei doi fraţi ajung în micul orăşel Fell’s Church, Virginia, unde se îndrăgostesc de Elena Gilbert, cea mai frumoasă şi populară fată din liceu care seamănă izbitor cu Katherine.

TREZIREA va apărea la editura Leda, parte a Grupului Editorial Corint. Pentru mai multe detalii despre autoarea seriei accesaţi siteul www.ljanesmith.net .

37 comentarii

  1. O taimpenie.Nu inteleg ce rost are sa citesti o carte care are film.Mai bn vezi filmu.


    • Nu e o “taimpenie” pt ca filmul e foarte diferit de carte. Si in plus este serial. Eu am inceput sa citesc primul volum in engleza si e o diferenta mare intre ele. In primul rand sunt schimbate unele personaje. Asa ca… fara suparare, dar nu e nici o tampenie sa citesti o serie de carti( sunt mai multe volume) si sa vezi si filmul.


      • Poti sa-mi spui si mie de unde l-ai luat in engleza ?


    • deci cartile sum super mi-as da toti banii care i-am strans ca sa cumpar tote cartile


      • Stiuu . AM CITIT PRIMU VOLUM IN 2 ZILE ! Si eu chiar detest cititu!


  2. Parerea ta.Parerea mea e ca tot e o timpenie.Singura carte cu film care mi-a placuto a fost stapanul inelelor.Aia da carte.Da asta asta e o tampenie.


  3. Totusi as vrea niste informati despre tunele,adica;
    Cand apare filmul?
    Cand apare vol 4?
    Si mai am o intrebare tampenia asta trezirea a fost facuta dupa serial? sau serialul a fost facut dupa carte?


  4. Si as mai vrea va rog frumos o info despre cartea mea super favorita
    Cand apare vol 2 din academia cosmarurilor?


  5. Rosian, in primul rand, pentru ca nu am citit inca Trezirea, nu pot sa afirm nici ca e o tampenie, dar nici ca este o carte buna. Insa mi se pare nepotrivit sa spui ca e o tampenie fara ca macar sa citesti un pic din ea.

    Despre filmul Tunele nu sunt inca informatii concrete, insa Roderick Gordon, autorul cartii, spune ca o sa vina informatii curand. Filmarile vor incepe probabil primavara asta.

    Legat de volumul 4, Closer (Mai aproape)apare in UK in mai, deci la noi va aparea probabil la sfarsitul lui 2010.

    Despre volumul 2 din Academia Cosmarurilor chiar nu stiu nimic, insa cred ca nu va aparea prea curand. Daca te descurci cu limba engleza, poti sa ti-o comanzi de pe internet, eu asa am facut si cu vol. 2 si cu 3. E si una din cartile mele favorite :).


  6. Tare credeam ca sunt singuru care ii place forte mult Academiac Cosmarurilor.Da eu inca CRED ca e o timpenie cartea aia a vampirilor.


  7. 15 ani fac in vara.


  8. Am mai stat si mam gandi si am ajuns la concluzi ca nu ii chiar o tampeni.Eu cred ca e o tampenie pt mine adica nu imi plac genu acesta de carti.


  9. [...] de L.J. Smith, intitulat LUPTA. Coperta este la fel de frumoasă ca şi cea a primului volum, TREZIREA. Parcă nici nu am apucat bine să aflu de această serie că editura Leda scoate al doilea volum. [...]


  10. e super cartea…

    am inceput sa citesc primul volum si imi place foarte mult:x
    mie imi plac mult cartile asemanatoare acesteia,adik…cu vampiri dar in acelasi timp si romantice…
    si as vrea dak s epoate sa ma anuntati si pe mn cand apare fiecare volum:D


  11. Am citit chiar azi Trezirea, dar e ceva , eu nu am mai vazut asa ceva:| sincer. Deci…e cu totu diferit ceea ce este in carte si ceea ce este in serial.In primu rand Elena nu are sora si nu are ochii albastrii,asta 1 la mana. 2 la mana, sincer aa nu merita luat cartea. :) vreau sa spun ca nu e cartea asa cum credeti ca este.Deci..eu nu v-am spus sa nu cititi, dar dupa parerea mea mai bine o cautati pe net si cititi de acolo. Parerea mea. Pentru ca sincer pe mine ma enerveaza ca alta este in carte si alta este in film. Fara suparare! :]


    • De obicei cartea este mai buna decat filmul. Inca nu am citit Trezirea, sunt curios daca e chiar asa cum zici tu.


  12. super tare seria de filme jurnalul vampirilor.
    astept noutati.


  13. tampenie esti u..
    dak nuti place nu citi


  14. Frate, tampit esti tu!
    Nu stii sa apreciezi filmele si cartile bune. Cartile astea sunt absolut geniale, la fel ca si serialul.


  15. Yay e super cartea am citit putin din trezirea pe net si mi-a placut la ebunie chiar dak am 11 ani oare am voie sa citesc carti de astea?Si o noutate in maramures judet viseu de sus, la libraria noastra din sus a aparut volumul 4 mi-l iau maine


  16. Yay e super cartea am citit putin din trezirea pe net si mi-a placut la ebunie chiar dak am 11 ani oare am voie sa citesc carti de astea Si o noutate in maramures judet viseu de sus, la libraria noastra din sus a aparut volumul 4 mi-l iau maine


  17. scz pt ca am dat doua comm


  18. sincera sa fiu eu am citit si cartea a3ami-au placut la nebunie
    VI LE RECOMAND!!!!!!!!!


  19. cu sa fie facut serialul mai intai?:))u nu stii k filmele se fac dupa carti…e mult mai interesant sa citesti cartea mai intai pentru a-ti imagina u personajele apoi cand vezi filmul sa ai ce comenta .


  20. Jurnalele Vampirilor online de citit: http://cartilejurnalelevampirilor.blogspot.com/ La care va place filmul si cartea va rog trimiteti mai departe masu!!


  21. offf chiar e inspeimantator


  22. O carte care merita citita pe wc.Coperta e mult mai interesanta!


  23. Căutând sfaturi/păreri despre carte am ajung pe TheBookSpot, am văzut serialul – 2 sezoane, şi 8 episoade din sezonul 3 – atât au apărut momentan – şi am citit şi fragmentul din primul volum, e o diferenţă faţă de film.

    1. Elena Gilbert în carte este blondă cu ochii albaştri – în film este şatenă cu ochi căprui.
    2. Elena Gilbert în carte are surioară de 4 ani – Meredith – în film are frate de 15 ani. – Jeremy.

    Asta am deduc eu până acum, oricum vreau să achiziţionez primul volum zilele acestea – Trezirea – şi să-l citesc, ma făcut curios.

    - Sfatul meu este să citiţi cărţile, în cele mai multe cazuri cărţile depăşesc cu mult filmul.


  24. am citit pana acum 3 carti mici( nesatul , sete de sange,inceputurile), 4 carti medii(furia , lupta etc) si o carte groasa de 600 pg din 3. sunt la a doua groasa. in carti elena e blonda si nu se intampla ca si in carte pt ca m-am uitat si pe youtube. e ciudat


  25. imi plac foarte mult cartiile. sunt cele mai faine din cte am citit vreodata


  26. puteti lua cartile de la esotera. eu de acolo mi le iau


  27. poi da…io intraiaici dor din curiozitate ca luai rev bravo ji imi dadu volumu cadou
    e destul de tare chiar imi palcee:X:X


  28. eu citesc Jurnalele Vampirilor si vad si serialul, am ajuns la vol 5 si cele doua au propria lor poveste, sunt destul de diferite dar sunt suuuper tari!:)


  29. voi sunteti niste aiuriti e super filmul si si cartea sunteti prosti sau ce


  30. este foarte tare acest volum !!!!



Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 34 other followers

