h1

Cu ce m-am ales de la Gaudeamus 2009

Noiembrie 29, 2009

Şi uite că a trecut şi Gaudeamus 2009. Acum am în prim plan mai multe cărţi pe care le-am luat de la târg. Toate sunt grozave şi mi-a fost greu să aleg cu care să încep. Până la urmă am început cu TUNELE 3- ÎN CĂDERE LIBERĂ, şi nu sunt deloc dezamăgit. Deja am citit un sfert din carte şi este…super!

Ce mi-a plăcut a fost că am găsit la târg Monster Madness (sau Monster Revenge în UK) şi Monster War, continuările seriei Academia Coşmarurilor, de Dean Lorey. Sunt în engleză, dar nu are nicio importanţă!

Am luat şi Gazda, de Stephenie Meyer, la traducerea căreia a contribuit mult şi Shauki! Să nu uit de Ucenicul din Araluen: Ordinul Haraminilor, de John Flanagan şi Darren Shan: Tunelele Sângelui, ambele apărute la Corint Junior.


Abia aştept vacanţa de iarnă! Mai jos aveţi nişte poze cu cărţile…

8 comentarii

  1. Eu am citit Tunele 3 si e excelenta.


  2. Eu ieri seara m-am apucat si deja am ajuns la sfertul cartii. De-abia o pot lasa din mana.


  3. Da, asa e, eu am ajuns la partea a 3a si e foarte, foarte tare


  4. Cartea a fost fenomenala! De-a dreptul uluitoare, lucru ce a reiesit din pacate si intr-o recenzie muuult prea lunga! :)) De abia astept sa incerc Academia Cosmarurilor!


  5. Gazda arata foarte fain! Tunele 3 a fost frumoasa, nu pot sa o consider atat de superextraexceptionala, dar a fost cel putin la fel de buna ca primele doua volume.


  6. Nici mie nu mi se pare…cum ai zis? superextraexceptionala 🙂 insa este o carte foarte buna, poate chiar mai buna decat In adancuri. Oricum, eu inca nu am terminat-o, mai am putin.


    • Nu ma refeream la tine, ci la Razvan. 😀


  7. Ce naspa ca sa terminat targul ca vroiam sa il rog pe taicamiu sa imi cupere si mie de acolo niste carti da nam apucat pfffffffffffffffffffff



Lasă un răspuns

