h1

Câştigători SFIDAREA!

Noiembrie 23, 2009

Iată că astăzi s-a încheiat concursul ce are ca premiu SFIDAREA, volumul 2 din seria Jocurile Foamei, de Suzanne Collins, iar fericiţii câştigători sunt: Butiseaca Iuliana-Madalina, Nastasie-Muller Patrick şi Maria Catalin.

Răspunsul corect al întrebării „Cine a afirmat: Am fost atât de obsedată de Jocurile foamei, încât am continuat să citesc şi la restaurant, discret, ascunsă sub masă! ? ” este STEPHENIE MEYER.
Felicitări câştigătorilor şi mulţumesc editurii Nemira pentru susţinere!

4 comentarii

  1. Felicitari castigatorilor! Legat de acel blurb (ce-am mai ras) textul era „discret, *cu cartea* ascunsa sub masa” 🙂 De pe net nu stiu cum a disparut cartea, iar dna Meyer a intrat cu totul sub masa :))


    • =)) Ce tare! Nu vazusem asta!! Saraca Meyer, a intrat sub masa sa citeasca, ii era frica sa nu ii fure careva cartea :))


  2. Eu stiu greseala, dar avand in vedere ca citatul asa a fost tradus chiar pe siteul Nemira, am zis asa sa il las 😀


  3. Sunt umpic offtopic:are cineva primul volum din Jocurile Foamei in stare buna?Ofer cel de-al doilea volum la schimb.



Lasă un răspuns

