h1

S-a lansat ACADEMIA COŞMARURILOR!

Octombrie 8, 2009

http://shaukisbookcase.files.wordpress.com/2009/09/academiacosmarurilor.gif?w=227&h=320ACADEMIA COŞMARURILOR de Dean Lorey s-a lansat la editura Corint Junior. În câteva zile o să o găsiţi şi în majoritatea librăriilor.

Este hardcover cu supra copertă şi am înţeles că arată foarte bine.

Traducere de Mihaela Drăghici

Format: 13 x 20 cm

320 pagini

Preţ: 52,50 lei

CÂND CHARLIE BENJAMIN DOARME, MONŞTRII SE TREZESC LA VIAŢĂ.

Este greu să te adaptezi când coşmarurile tale deschid portaluri în Adâncuri, unde locuiesc creaturi oribile – cum ar fi Arahnida de Adâncuri care a dat buzna la o petrecere în pijama şi a făcut urât.

Din fericire, există un loc pentru Charlie – Academia Coşmarurilor. Construită din nave naufragiate plasate între crengile celei mai incredibile fortăreţe-copac din lume, Academia îi instruieşte pe copii pentru ca aceştia să îşi poată folosi harurile unice ca să se lupte cu monştrii.

Dar Charlie este mult mai puternic decât şi-a imaginat cineva vreodată, iar examenul lui de admitere deschide un portal drept în inima Adâncurilor, unde răul suprem pune la cale distrugerea Pământului.

Charlie va avea nevoie de toată isteţimea lui – şi de ajutorul noilor săi prieteni – ca să îşi salveze familia şi pe sine şi ca să îi ducă pe băieţii ăştia răi la culcare odată pentru totdeauna.

Ce-aţi spune dacă monştrii celor mai tenebroase coşmaruri ale voastre ar fi reali?

Dar nu vă îngrijoraţi – Academia Coşmarurilor îi va instrui pe adancomanţii şi expulzatorii ca voi, pentru a-i putea distruge!

14 comentarii

  1. Cam scumpa, chiar daca e Hardcover, but e criza ei tot preturi mari bag?:)) Adica, deh Romania … preturi mari:-j


  2. da, ce sa zic, e scumpa, dar n-ai ce sa faci. adica aceasta carte chiar merita citita (parerea mea)


  3. is la pag 157 ii tare pana acum


    • Si mie mi-a placut foarte mult cartea! Este printre preferatele mele. Sa imi spui cum ti s-a parut dupa ce o termini.


  4. ammmmmmmmmmmmmmmmmmmm terminato!!!!!!1 faina de tot


  5. Ba da greu le e sa traduca vol 2 ca yo nu mai am rabdare.Ca am vazut nightmere academy 2 monster maddnes.OOOOOOOOO de abia astep.Dar ba prea putine info despre cei lalti 2 sau al cincilea.


  6. Eu iti sugerez sa iti iei volumul 2 in limba engleza (daca te descurci). Poti sa il comanzi online de aici http://www.books-express.ro/search.html?q=dean+lorey&sc=&x=0&y=0

    Eu am si volumul 2 si volumul 3 in engleza, deja il citesc pe al doilea si e foarte, foarte fain. Defapt, eu am citit si volumul 1 tot in engleza prima oara.


  7. na fain de tn da eu am numa 12 ani si nu pre is anu 2 la engleza si na


  8. stau cam prost cu engleza


  9. si na ar mai trebui inca 4 ani pana sa stiu engleza la perefectie si inca un an pana vine 2 in romana


  10. ba apropo sti ceva despre filmu din cronicile wardstone na asta id mue vb mai multe acolo


  11. Despre filmul cu Cronicile Wardstone nu stiu decat regizorul, Kevin Lima. In rest, astept sa aflu si eu mai multe.


  12. na mersi oricum.Astai id meu mai vb despre academia cosmarurilor si acolo daca vrei spd-mihai@yahoo.com


  13. am citito e super tare . am citit cartea intr-o zi jumate atat de moolt mi-a placut! cititio! vo recomand e tare raw cartea!



Lasă un răspuns

