h1

Piratica I: un nou concurs extraordinar!

Octombrie 1, 2009

UPDATE: Câştigătorul este GHIULTU SABINA! Felicitări!

Acum aveţi şansa să citiţi o încântătoare poveste despre aventurile unei tinere extraordinare în Largul Mări: PIRATICA I, povestită în cel mai frumos mod de celebra TANITH LEE. Bookspot şi editura Corint Junior vă învită la concurs!

Tot ceea ce trebuie să faceţi este să trimiteţi un e-mail la vladbookspot@yahoo.com, în care să precizaţi care este numele complet al personajului principal din această serie.

Concursul se va termina sâmbătă , 17 octombrie 2009. Câştigătorul va fi anunţat ulterior.

Piratica – o încântătoare poveste despre Aventurile unei Fete Unice în Largul Mării. Personajul principal este o fată de 16 ani, o elevă amnezică captivă în mohorâta Academie a Îngerior pentru Tinere Domnişoare. Într-o după-amiază de Crăciun, în urma unui accident în care se loveşte la cap, fetei îi revine memoria de la şase ani, când îşi petrecea viaţa pe un vas de piraţi „condus” de mama sa, Moly Faith – actriţă, cunoscută drept Piratica. Fata fuge din şcoală şi pleacă în căutarea „echipajului” pe care mama ei îl condusese până la moartea ei accidentală. Când iî găseşte pe actorii care formau „echipajul”, fata reuşeşte să le insufle credinţa că de fapt ei sunt piraţi adevărati, convingându-i să-şi ia în serios rolul şi făcându-i să creadă că aceasta era realitatea pură. Echipajul condus de tânără pleacă într-o aventură extraordinară, spre Largul Mării, către Indiile Albastre ale Caraibilor şi spre o fabuloasă comoară.

În curând la Corint Junior, Piratica II- Întoarcerea Pe Insula Papagalilor!

8 comentarii

  1. Se aseamana cu Vampiratii.


    • Si da, si nu. Le-am citit pe ambele si mi-ar fi greu sa aleg doar una. FIecare are frumusetea ei.


  2. Ai dreptate Vlad, un concurs extraordinar! Cred ca o sa particip si eu… Si in privinta blogului, ce sa spun?! Uimitor cu siguranta! O sa te adaug la Blogroll.


  3. Dragut blog-ul si e chiar un concurs uimitor:) Stiti ceva despre seria lui Bernard Knight ?
    Mi se pare draguta, am aflat despre ea ca este o serie de romane politiste care isi au actiunea plasata in Evul mediu ^_^ Mereu mi-au placut cartile despre Evul Mediu, cu castele, cavaleri si vrajitori chiar sunt superbe si mi-au placut foarte mult si cele politiste asa ca o imbinare intre ele mi s-ar parea deosebita. Vroiam sa ma intersez daca stiti ceva despre ele pentru ca ma gandeam sa le citesc:)
    Cartea de la concurs chiar mi se pare chiar interesanta.


  4. Sa participi! Ma bucur mult ca iti place blogul meu.Care e blogul tau? Vreau sa il vizitez si eu


    • Adresa blogului este urmatoarea: magykhurin.wordpress.com
      Se leaga tot de carti si recenzii, insa pe langa asta apar si recomandari de filme, seriale fantasy si uneori animeuri cu ceea ce ne place noua: magie si altele!


  5. […] Grăbiţi-vă! Piratica poate fi a voastră! By Vlad Leave a Comentariu�Comentarii Categories: Concurs şi corint junior Tags: bookspot, Concurs, corint junior, piratica, tanith lee Astăzi este ultima zi în care mai puteţi participa la concursul Piratica I. […]



Lasă un răspuns

