h1

Fragment din TUNELE 3- În Cădere Liberă

Septembrie 7, 2009

Nu peste mult timp (sfârşitul lui septembrie- începutul lui octombrie), editura Corint Junior va lansa Tunele 3 – În Cădere Liberă, al treilea volum din cunoscuta serie a britanicilor Roderick Gordon şi Brian Williams. Bookspot vă prezintă, în premieră, un fragment din Tunele 3. Click aici pentru a îl citi!

Dupa Tunele 2. În Adancuri, este posibil ca aventura din Tunele să devină şi mai primejdioasă? Şi unde oare se va termina?

Will Burrows şi gaşca sa n-au ajuns nici pe departe la sfârşit, ci sunt în cădere liberă printr-un por subteran. Simţind efectele gravitaţiei reduse, misterele întunecate ale adâncului li se dezvăluie şi ei descoperă un ciudat recif de ciuperci. Acesta nu doar că dă la iveală vestigii ale unei civilizaţii străvechi, ci le oferă şi indicii despre un tărâm pierdut de la capătul Pământului.

4 comentarii

  1. abia astept sa apara,sa vedem in ce directie va merge saga.
    primele doua volume mi-au placut foarte mult.probabil si pentru ca le-am citit una dupa alta [back to back]


  2. Sper sa nu faca ceva legat de Atlantida sau alte chestii de genul asta, sper sa fie originali. In oricce caz, e o serie foarte buna.


  3. Da,e o serie buna,insa dupa parerea mea e foarte cruda si nemiloasa pt Will si Chester.Chiar nu pot sa-mi imaginez cum vor scapa cu viata.


    • Mie mi se pare o serie „delicioasa”! Tragica da, sadica da, exact genul meu!



Lasă un răspuns

