h1

Goosebumps revine la RAO!

Septembrie 4, 2009

Seria care la făcut celebru pe americanul R.L. Stine, GOOSEBUMPS – Cărţile care îţi dau fiori! revine la editura RAO, în 2010.

Până acum, la noi au apărut 16 cărţi, un număr foarte mic comparativ cu numărul total al cărţilor din serie. Goosebumps sunt cărţi de groază pentru copii. Asta înseamnă mult suspans, mister şi personaje înfricoşătoare. Eu am citit cărţile astea una după alta, aş putea spune că eram dependent de ele şi că le colecţionam. Se citesc atât de uşor încât citeam una pe zi! Fiecare carte este scrisă după aceeaşi „reţetă”, dar totuşi toate sunt diferite! Stine are o imaginaţie foarte bogată, pe care sper că nu şi-o va epuiza niciodată.

Iar vestea cea bună este că în 2010 editura RAO va publica noi titluri din seria Goosebumps!

Dacă reuşiţi să faceţi rost de o carte din seria Goosebumps (recomand Bun venit în casa morţilor!, Nu coborâţi în pivniţă!, Fantoma de la teatru sau Fetiţa care a strigat „Monstrul!”, dar şi celelalte sunt foarte tari!), nu ezitaţi să o citiţi! Nu veţi regreta.

Apropo, că tot suntem în criză, vedeţi că Goosebumps sunt foarte ieftine (până în 15 lei).

4 comentarii

  1. am citit din ”CRONICILE WARDSTONE ultimul volum,adica SACRIFICIUL VRACIULUI,si vreau sa mi le iau pe toate,apoi colectia DARREN SAN ,dar mi-am comandat de pe net CIRCUL ORORILOR,tot de DarrenShan,apoi incep cu colectia GooSEBumpS


  2. Ador cartile lui R.L. Stine. [Mai ales colectia Goosebumps]
    Ma bucur ca vor revenii cartile scrise de el la editura RAO. 🙂


  3. correct!


  4. le am pe toate sunt innebunit dupa ele sunt soooper ador toate cartile lui si mai ales fear street goosebumbs si scoala derbedeilor mai imi lipseste doar fantoma din vecini si le am pe toate (traduse in romana)



Lasă un răspuns

