h1

Araminta Nălucilă – Casa mea bântuită, de ANGIE SAGE

Iulie 24, 2009

Sunt convins că există o mulţime de cititori ai seriei Septimus Heap , mai exact cititori ai lui Angie Sage care urmăresc acest blog. De fiecare dată când scriam despre Angie Sage articolul era legat de Septimus Heap. De această dată o să vă prezint o altă serie scrisă de această talentată autoare. Este vorba despre seria Araminta Nălucilă, publicată la editura Corint Junior. Deocamdată în România nu se găsesc decât primele 3 volume: Casa mea Bântuită, Sabia din Grotă şi Răpirea Broaştelor. În străinătate au mai apărut şi volumul 4, Vampire Brat şi volumul 5, Ghostsitters.

Prima carte (şi probabil întreaga serie) este scrisă într-un stil amuzant, mai puţin complex decât cel al seriei Septimus Heap şi are o acţiune alertă. Ce vreau să spun prin „mai puţin complex” este faptul că apar foarte puţine personaje de-a lungul cărţii, că toată acţiunea se petrece în casa familei Nălucilă şi că firul acţiunii este foarte uşor de urmat şi este cât se poate de simplu. Cartea are în jur de 130 de pagini, dintre care aproape jumătate din acestea conţin ilustraţii sugestive realizate de Jimmy Pickering. Cartea se poate citi într-o zi şi este perfectă pentru fanii Septimus Heap care nu mai au răbdare lansarea următorului volum, Sirena.

Sinopsis Casa mea Bântuită:

Araminta Nălucilă locuieşte într-o minunatî casă veche şi bântuită, însă îmbufnata ei mătuşă Tabby vrea să se mute. Mătuşa Tabby e hotărâtă să vândă casa; Araminta trebuie neapărat să o oprească!

Cu ajutorul unei armuri bântuite pe nume Sir Horace, al unei fantome pe nume Edward şi dând dovadă de multă imaginaţie, Araminta urzeşte un plan pentru o Îngrozitoare Ambuscadă, un plan atât de groaznic, încât s-ar putea să funcţioneze!

Trebuie să fiu obiectiv şi să recunosc că Araminta Nălucilă este mai mult o povestire amuzantă, o cărticică de citit într-o zi decât un roman fantasy.  Eu unul am citit-o mai mult din dorinţa de a scăpa de plictiseala unei zile călduroase de vară. Sunt sigur că o să vă placă şi o să vă relaxaţi citind-o. Vă pot spune doar un nume ce garantează acest lucru: Angie Sage.

7 comentarii

  1. […] araminta spookie, corint junior, sabia din grotă, septimus heap, the sword in the grotto Aşa cum spuneam, cărţile din seria Araminta Nălucilă se citesc imediat, aşadar nu vă miraţi că revin deja […]


  2. App, stie cineva cand va aparea in Romania Araminta Nalucila 4????


    • Nu se stie nimic deocamdata.


  3. mi-ar placea sa apara cat de curand


  4. sper sa apara cat de curand


  5. eu am cartea si e foarte tare.


  6. am citit-o intr-o zi si urmatoarea zi am citit-o e toata mie una mi se pare o carte interesanta si vo recomand si voua



Lasă un răspuns

