h1

Comandă SACRIFICIUL VRACIULUI!

Mai 29, 2009

SACRIFICIUL


VRACIULUI


al şaselea volum din seria CRONICILE WARDSTONE

de Joseph Delaney

.:: seria Cronicile Wardstone s-a vandut in peste 1.000.000 de exemplare ::.

.:: tradusa in 24 de limbi ::.

.:: filmul in productie la Warner Bros. ::.

.:: peste 50 000 exemplare vandute in Romania ::.

.:: Bătălia Vraciului, cartea a patra din Cronicile Wardstone, a fost votata ::.

.:: Cartea Anului 2007 de cititorii Diverta Magazin. ::.



Prima datorie a lui Tom, ca ucenic al Vraciului, este să apere Comitatul de întuneric. Dar acum mama are nevoie de ajutorul lui în ţara ei natală, Grecia. Una dintre cele mai periculoase din Vechile Zeităţi, Ordeen, se pregăteşte să se întoarcă acolo, aducând cu ea măcel şi pustiire. Dar şi Diavolul este liber în lume, şi daca îşi uneşte forţele cu Ordeen, asupra Pamântului se va pogorî o nouă eră a întunericului.

Mama a chemat alături de ea multe ajutoare, dar printre ele se numară şi vechile duşmane ale lui Tom, vrăjitoarele din Pendle, cu asasina Grimalkin şi vicleana conducătoare a clanului Mouldheel, Mab.

Va putea oare Tom să nesocotească tot ce l-a învăţat Vraciul şi să se alieze cu vrăjitoarele? Care este secretul pe care mama nu i l-a împărtăşit până acum? Şi ce sacrificii cere lupta împotriva întunericului?

COMANDĂ DE AICI SACRIFICIUL VRACIULUI!

screenshot

19 comentarii

  1. L-am comandat :>.


  2. Ti-ai luat Enigma Portalului Blestemat, Doru? Eu mi-am luat-o ieri si am citit din ea


    • N-am inceput seria aia si nici n-am de gand.


  3. Pacat, e o serie foarte buna. Eu ti-o recomand. E scrisa foarte bine si contine multe informatii, unele chiar si de cultura generala, asta pe langa aventura propriu-zisa.


    • Tot nu vreau s-o citesc.


    • si eu am citit seria aceasta inclusiv cartea a sasea si mi-a placut foarte mult


  4. Vlad, de ce ai scris sub Sacrificiu Vraciului, al cincilea volum din serie? Nu e cumva al sa saselea?


  5. Eu am citit primul volum din „Copii lampii fermecate” da nu m-a impresionat deloc 😐


    • Nu stiu ce sa zic, mie mi-a placut foarte mult toate volumele 🙂


      • si mie:D dupa ce termin sacrificiul vraciului o sa citesc si cartea a cincea


  6. am citit primele doua volume decat si mi-au placut, dar nu pot sa spun ca e seria mea preferata.
    apropo tu ai citit Edymion Spring?


  7. Nu Patrick, nu am citit Endymion Spring, dar daca e poate mi-o cumpar la Bookfest.


  8. as avea si yo o intrebare.am comandat S.V. acum 3 zile si nu am primit nici un email de confirmare pt comanda.Am mai comandat odata cronicile din narnia intr-o miercuri si in aceea saptamana vineri am primit cartile.A mai patit cineva?


  9. eu numai ca de doua saptamani astept cronicile din Narnia


  10. mi-a venit cartea!!!! am citit 50 de pagini din ea si e cu mult mai infricosatoare si mai captivanta decat celalate 5 carti


  11. e in romana sau engleza sacrificiul vraciului?


  12. bunaa la toti..imi place mult seria cronicile wardstone…m`am apucat intro zi sa citesc ucenicul vreaciului si nu mai mam oprit…:D imi putetzi spune in care oridine sunt cartzile? eu shtiu doar primele trei cum is pt ca scrie la inceputul cartziilor…vreau sa mi le iau si pe celalalte..:) ma putetzi contacta la id`u d mess by_iuli .


    • Cronicile Wardstone sunt formate din volumul 1 Ucenicul Vraciului , volumul 2 Blestemul Vraciului, volumul 3 Secretul Vraciului, volumul 4 Batalia Vraciului, volumul 5 Greseala Vraciului si volumul 6 Sacrificiul Vraciului. Urmeaza sa apara volumul 7, Cosmarul Vraciului. Autorul a mai publicat (sau va publica) si alte carti legate de serie: Bestiarul Vraciului, Povestea Vraciului, Povestile Vraciului: Vrajitoare.



Lasă un răspuns

