h1

Leapşa de la Shauki

Mai 15, 2009

Am primit leapşa asta de la Shauki şi mi s-au părut foarte tari întrebările…

1. Ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecă?

Probabil că R. L. Stine, deoarece seria sa, Goosebumps, cuprinde multe volume. Şi de J.K. Rowling am destule.
2. Din ce carte ai mai multe exemplare?
În general nu am mai mult de două exemplare dintr-o carte, iar atunci când am încerc să dau cadou din ele.
3. De ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost îndrăgostit în secret?
Nu cred că am fost îndrăgosit, poate că mai bine spus ar fi „îndrăgit”.
4. Ce carte ai citit cel mai des?
În general nu recitesc cărţi, dar într-o vreme reciteam foarte des capitole din Harry Potter. Am mai recitit şi „Prinţul Caspian” de C.S. Lewis şi „Ucenicul Vraciului” de Joseph Delaney.
5. Care era cartea ta preferată la 10 ani?
Cu siguranţă „Harry Potter”.
6. Care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?
Cred că „Fără cap şi fără coadă” de Mihai Găinuşă. Nu că ar fi fost chiar aşa de proastă, era haioasă, dar m-am plictisit de ea şi nici măcar nu am vrut să o termin.
7. Care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?
Mi-a plăcut mult „Tunele 2 : În Adâncuri” de Roderick Gordon şi Brian Williams.
8. Dacă ar trebui să obligi pe cineva să citească o carte, care ar fi aceea?
Păi cu siguranţă „Harry Potter”, deoarece asta e cartea cu care am început eu.
9. Cine crezi că ar trebui să câştige Premiul Nobel pentru Literatură?
Nu am idee, cred că sunt foarte mulţi autori.
10. Ce carte ţi-ar plăcea să vezi ecranizată?
Păi dintre cărţile despre care nu ştiu dacă se ecranizează…cred că „Cronicile Lumii de Margine” de Paul Stewart şi Chris Riddel.
11. Descrie visul cel mai straniu care să fi inclus un autor, o carte sau un personaj literar.
Nu prea am visat aşa ceva…mai visam uneori că se lansa vreun volum din Harry Potter şi odată ceva legat de Peter Pan…nimic în rest.
12. Care e cartea cea mai puţin cultă pe care ai citit-o ca adult?
Nu sunt un adult.
13. Care e cartea cea mai dificilă pe care ai citit-o?
Cred că „De la Pământ la Lună” de Jules Verne. Acţiunea în sine nu a fost dificilă, dar cartea conţinea multe informaţii ştiinţifice din care nu înţelegeam mare lucru.
14. Preferi autorii francezi sau ruşi?
Nu pot da un răspusn deoarece nu îmi amintesc să fi citit cărţi ale unor autori ruşi încă.
15. Shakespeare, Milton sau Chaucer?
Nu ştiu ce să zic, cred că Shakespeare.
16. Ce te deranjează cel mai mult în activitatea lecturii?
Nu cred că mă deranjează ceva anume, poate că citesc destul de greu…sau încet?
17. Care e romanul tău favorit?
Sunt foarte multe, le găsiţi pe toate pe blog.
18. Scriitorul favorit?
De asemena, sunt mulţi şi îi găsiţi pe blog.
19. Joci ceva?
Am jucat multe jocuri, dar momentan nu joc ceva anume.
20. Povestiri scurte, schiţe?
Caragiale îmi place mult. Am mai citit şi povestiri cu Sherlock Holmes, de Arthur Conan Doyle.
21. Non-ficţiune?
„Micul Lord” de Frances H. Burnett şi multă lectură şcolară.
22. Ce scriitor crezi că este supraevaluat?
Cred că sunt mulţi scriitori supraevaluaţi, tocmai de-aia nu le ţin minte numele, nici măcar nu m-am chinuit să le reţin.
23. Ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?
Cred că „Stăpânul Inelelor”…aş reuşi şi eu să o citesc în sfârşit.
24. Şi acum ce citeşti?
„Dracula” de Bram Stoker…în curând şi o recenzie.

Leapşa merge mai departe la Maharet şi la Michael Haulică.

10 comentarii

  1. Am incercat si eu sa citesc Stapanul inelelor, dar am abandonat-o pe la pagina 150


  2. Imi placea headerul celalalt mai mult.


  3. L-am pus mai mult de proba…poate il schimb…nici eu nu sunt hotarat


  4. Doamne, asa mi-am amintit si eu cel mai ciudat vis (intrebarea 11): ceva de genul ca eram urmarita de dementori si mama era dumbledore :)) Nu mai tin minte,asta s-a intamplat demult tare, cand citeam hp.


  5. Nu-i cam devreme pentru banerul cu ghidul? Nici nu-i sigur cand va aparea la noi. Sau daca va aparea.


  6. Recunosc, e devreme, dar m-am gandit sa se stie inca de acum, sa dau vestea ca DA! Se lanseaza si la noi, sunt sigur de asta, deoarece scrie pe spatele cartii cu Fenomenul Amurg – Secrete de pe Platoul de Filmare.


    • Oricum se stia ca cei de la RAO o vor scoate. E la mintea cocosului!🙂 MONEY!


  7. Asta asa e…daca au scos pana si Secrete de pe platoul de filmare…


  8. parerea mea in legatura cu Stapanul Inelelor e ca pana sa inceapa calatoria spre mordor e destul de plictisitoare…dar dupa aia cateva capitole nu o mai poti lasa din mana dupaia iar urmeaza plictiseala…daaaaaaaaaaar cand incepi intoarcerea regelui e absolut minunat atunci chiar nu o mai poti lasa din mana.Si apropo Tunele 2 e cam socanta(intr-n mod foarte bun)!



Lasă un răspuns

