h1

Veşti din Alagaësia – Scrisoare de la Christopher Paolini de pe siteul său oficial

Martie 14, 2009
Kvetha Fricäya! Salutări, prieteni!

Am fost ocupat cu o serie de proiecte: în primul rând cartea a patra. Nu vreau să dezvălui prea multe, dar ceea ce am scris are legătură cu o suliţă în flăcări, un duel de moarte, magie, elfi şi oameni-pisici. Lucruri distractive! Am făcut, de asemenea, un desen cu ochiul lui Glaedr şi am editat secvenţe eliminate pentru ediţia de lux a Brisingr, care va ieşi pe piaţă mai târziu acest an.
Este ciudat să scrii finalul unei serii. După atâţia ani petrecuţi cu gândul la această lume, şi aceste personaje, uneori
mi se pare greu de crezut că îmi voi lua adio de la ele nu după mult timp. Cu toate acestea, am un sentiment enor de satisfacţie scriind scene pe care le-am imaginat de un deceniu, şi aştept cu greu să le experminetaţi şi voi, de asemenea.

Vremea aici, în Montana, a fost spectaculoasă, alternând între viscole feroce, învolburate care umplu vale cu fulgi mari şi grei de zăpadă şi strălucitoare zile însorite, cum este aceasta. Chiar acum, nişte nori purpurii atârnă deasupra Munţilor Beartooth, în timp ce razele de soare de sub pantă luminează poalele şi orbitoarele vârfuri înzăpezite.
Viaţa aici este un cadou pentru mine, în calitate de scriitor fantasy. Dacă am vreodată nevoie de inspiraţie, trebuie să fiu atent pe fereastră la peisaj, şi simt la fel de multă veneraţie şi mirare ca şi cum m-aş fi uitat la un dragon.

Un cititor drăguţ mi-a trimis recent o pană, cu care scrie ocazional. Nu am mai am avut o pană până acum, aşa că am fost surprins câtă cerneală poate ţine. Cu o singură înmuiere pot scrie un paragraf la fel de lung ca cel mai lung din această scrisoare. Destul de uimitor!  Singura problemă cu penele este că trebuie să le ascuţi şi să le remodelezi, sau eventual să le laşi să se tocească complet.

În această perioadă dificilă, este important să ne păstrăm simţul umorului, aşa că închei cu această glumă: De ce este atât de greu să faci un Călăreţ de Dragon să te asculte?… Pentru că este mereu cu capul în nori!

Oh, asta e rău.

Oricum, sper ca tu şi familia ta să fiţi bine. Şi să vă fie sabiile ascuţite!

Christopher Paolini
Lasă un răspuns

