h1

Filmul Amurg … sau Twilight

Ianuarie 26, 2009
Vampiri, dragoste, suspans şi umor. Este un film care are câte ceva pentru fiecare.

Am mers la filmul „Amurg” în weekend. Am fost de la bun început foarte curios. Mărturisesc că nu am citit cartea lui Stephenie Meyer (tocmai mi-am achiziţionat-o). Nu mi se întâmplă foarte des să ştiu despre o carte şi să prefer să văd filmul înainte să o citesc. De această dată, am fost reticent. Nu eram convins dacă subiectul este unul dedicat tuturor.

Am asociat „Amurg” sau „Twilight” cu un roman de dragoste pentru fete. Mi-a stârnit interesul trailerul filmului, pe care l-am văzut mai demult, la cinematograf. Deşi am crezut că e strict un film de dragoste, „Amurg” a îmbinat romantismul, suspansul, frica, şi umorul. Au fost multe scene în care Edward Cullen (vampirul) părea un fel de individ care nu putea să guste din mâncare (Isabella Swan). Per total, a fost un film bun, dar nu foarte bun. Mă aşteptam la ceva mai mult de atât, dar am impresia că romanul este mult mai interesant decât filmul. Cel mai mult mi-au plăcut actorii care i-au interpetat pe tatăl Bellei (Billy Burke), doctorul Cullen (Peter Facinelli) şi pe Edward (Robert Pattinson).

Merită să vedeţi filmul, cred că o să vă placă!

UPDATE: Acum, după ce am citit primele 3 cărţi din serie, pot spune că mi-am modificat părerea despre film, este chiar mai bun decât mi s-a părut la început (mie mi se pare că actorii chiar joacă bine rolurile lor şi se potrivesc şi ca aspect)!

5 comentarii

  1. […] Pentru cei care nu au văzut filmul, actorii principali sunt Kristen Stewart (Bella Swan) şi Robert Pattinson (Edward Cullen). Pentru o recenzie a filmului, click aici! […]


  2. e misto


    • cine are filmul twilight?


      • Alice, daca vrei neaparat sa ai filmul poti sa ti-l cumperi si pe DVD. Il gasesesti la Diverta si il poti cumpara online de aici


  3. mie mi-a placut foarte mult filmul in special actorul edward.



Lasă un răspuns

