h1

S-au lansat Poveştile Bardului Beedle!

Decembrie 5, 2008


Ieri, 4 decembrie, volumul intitulat „Poveştile Bardului Beedle” s-a lansat în România. Nu ştiu dacă se găseşte şi în alte oraşe dar în Bucureşti îl veţi găsi cu siguranţă pe bulevardul Magheru, în special la buticurile de cărţi. Deocamdată nu am văzut cartea în vreo librărie dar sunt convins că se va găsi şi acolo (probabil la DIVERTA). Volumul costă 25 de lei, dintre care 4.5 lei se vor dona fundaţiei Children’s High Level Group. Editura care l-a publicat este tot EGMONT şi traducătoarea este Adriana Bădescu, nu Ioana Iepureanu, cea care a tradus volumele Harry Potter. Nici nu cred că mai e nevoie să spun că această carte este scrisă şi ilustrată (minunat) de J. K. Rowlling, cea care a scris şi celebra serie cu aventurile micului vrăjitor Harry Potter. În total sunt 5 poveşti: Vrăjitorul şi Oala Săltăreaţă, Fântâna Norocului Fără Cusur, Inima Păroasă a Vrăjitorului, Babbitty Rabbitty şi Ciotul Hohotitor şi Povestea Celor Trei Fraţi. La fiecare poveste se adaugă un comentariu realizat de Albus Dumbledore. Cartea are şi o introducere scrisă de Rowlling plus un mesaj de la Baronesa Nicholson, una dintre fondatoarele organizaţiei Children’s High Level Group. Versiunea poveştilor este, aşa cum scrie în volumul 7 „Talismanele Morţii”, tradusă de nimeni alta decât Hermione Granger. J. K. Rowlling a făcut şi ea nişte adăugări în care sunt explicaţi nişte termeni vrăjitoreşti.

Sus, o poză cu prima pagină şi coperta din spate.

Eu am terminat de citit cartea imediat, chiar în ziua în care am luat-o şi mi-a plăcut foarte tare. Nu e lungă şi plicticoasă.Toate poveştile au o morală uneori haioasă, chiar
tragică.

4 comentarii

  1. spune-mi te rog frumos dak gasesc the tales of beedle the bard se gaseste la noi si in limba engleza


  2. din cate am inteles, la libraria nautilus ar trebui sa se gaseasca versiunea in lb engleza. http://www.nautilus.ro/
    totusi, cartea in engleza costa 29lei
    uite adresa librariei
    Str. Arhitect Ion Mincu, nr. 17
    Sector 1, 011356
    Bucuresti
    Romania


  3. si la ce librarie o gasesc in limba romana ? numa in bucuresti i ?


  4. Ady, eu, intr-adevar, am luat-o din Bucuresti. Totusi, cred ca o gasesti la DIVERTA. Daca nu, o poti comanda de la o librarie online si o primesti in cateva zile. Succes!



Lasă un răspuns

