h1

"Goosebumps"-cărţile care îţi dau fiori

Iunie 13, 2008

Căutaţi nişte cărţi de aventură pentru copii care să împletească atât genul fantasy, cât şi cel horror? Atunci înseamnă că aveţi nevoie de „Goosebumps-cărţile care îţi dau fiori”. R. L. Stine este autorul aceastei serii care cuprinde şaizeci şi două de cărţi horror pentru copii.În România nu au fost publicate decât şaisprezece cărţi „Goosebumps”, urmând să apară şi alte volume la sfârşitul anului 2008. Printre aceste cărţi se numără „Blestemul Mumiei”, „Noaptea Păpuşii”(care e cea mai lungă), „Răzbunarea Piticilor de Grădină”, „Plaja Bântuită”, „Fetiţa care a stirgat MONSTRUL!”, „Zâmbeşte şi mori”, „Teribilul Om de Zăpadă din Pasadena”, „Sânge de Monstru” si primele două volume care mie mi-au plăcut cel mai mult:„Bun venit în Casa Morţilor” şi „Nu coborâţi în pivniţă!”. Majoritatea volumelor au aproximativ 125 de pagini şi sunt publicate la editura RAO. Se citesc uşor şi sunt foarte captivante. Deşi, auzind că autorul a scris şaizeci şi două de volume, unii oamenii ar spune ca toate cărţile au aproape aceeaşi acţiune, toate diferă între ele şi sunt foarte interesante. O mare parte din cărţile „Goosebumps” au fost ecranizate în seriale TV pentru copii şi au fost difuzate la Jetix şi Cartoon Network. În România, serialele nu au fost încă difuzate, deşi eu cred că ar avea mult succes. Aşa că aţi face bine să citiţi seria „Goosebumps”, dacă vreţi să aveţi propriile aventuri înfricoşătoare…

19 comentarii

  1. […] că R. L. Stine, deoarece seria sa, Goosebumps, cuprinde multe volume. Şi de J.K. Rowling am destule. 2. Din ce carte ai mai multe exemplare? În […]


  2. pentru mine cartile goosebumps,vampiratii,cronicile wardstone,saga lui darren shan; sunt cele mai faine carti pe care le-am citit vreodata,in special goosebumps


  3. nu am citit seria da’ am auzit de ea…e pe lista mea ( 16 volume ) sper sa apara si restul cat mai reprede…


  4. Nu va suparati.Stiti cumva unde mai gasesc goosebumps in Romania???


    • Eu am cumparat in arad, la centrul armonia.Cred ca aua fost toate.Sunt doar 19.99-25.99.Eu am luat prima carte:Bun venit in casa mortilor!Am citit-o si sa fiu sincer, miea placut mult.


    • da eu am cumparat una de pe net dar caut in magazine si nu gasesc!


  5. Eu am citit doar una am luato din Cluj pe ia nu scrie numele dar cred ca este monstri mlastinosi e de la Goosebumps


  6. vei gasii la majoritatea librariilor din bucuresti. am citi si eu 3 carti si sunt foarte captivante.


  7. mie mi sau parut cool si sper sa apara din nou altele pe langa astea 16 mai sunt 238 noi si 15 carti numite scoala derbedeilor in rest imi plac harry potter jules verne horror vampiratii sau din karnak vanatorul de fantome .


  8. Am citit o carte Goosebumps: ”NU COBORATI IN PIVNITA”,si m-a impresionat foarte mult…sunt foarte palpitante iar sfarsitul este neasteptat…..mi-am propus sa le citesc pe toate…


  9. la biblioteca de la scoala cand cautam o carte m-am intalnit cu colectia de carti Goosebusm am citit cartea ”oglinda invizibila”sau cam asa dar mia placut si as vrea sa stiu daca sunt intr-o librarie din iasi?dar te captiveaza si sunt interesante


  10. Sunt cele mai misto carti din lume . Imi place cum se termina ” O zi in tinutul ORORILOR ” , dar si ” PLAJA BANTUITA ” , nu mai zic de ” NU COBORATI IN PIVNITA ” ca este cool . Nu mai am rabdare . Trebuie sa le citesc pe toate . Daca nu … O SA INEBUNESC !!!


  11. eu am citit toate cartil;e si sincer cartile care chiar imi plac cu adevarat din colectia asa sunt:Bun venit in casa mortilor!!! Bun venit in tabara de cosmar blestemul mumiei sa devenim invizibili ,zambeste si mori ,fantoma din vecini astea sunt cartile


  12. […] blog, http://www.thebookspot.wordpress.com , un articol despre seria Goosebumps pe care îl puteți citi aici. Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post.   Leave a […]


  13. Eu am citit toate cartile din colectia Goosebumps care au aparut in Romania si pot sa zic ca sunt absolut geniale.


  14. cele mai tari carti! le am pe toate acasa cumparate!!!!!!!!! am dat ceva bani pe ele dar a meritat!!! mai am vre-o 3 carti de citit ca le am de cateva luni! sun foarte multe!


  15. De unde le pot cumpara? Online?



Lasă un răspuns

